Diss!

Halojsan !
Jag är så sur just nu, I tisdags köpte jag en klänning på gina som jag skulle ha på mig på julavslutningen. Klänningen var trasig, det ena axelbandet hade gått av, jag fick rabatt på klänningen och tänkte att de här fixar mamma lätt med symaskinen. Min mamma lagade klänningen och den var dpm ny igen. Min mamma sjussade mig till skolan samma dag som skolavslutningen, och giss vad som hände när jag skulle öppna bildörren, jo bandet låssnade igen! Som tur var hade vi fem minuter över och ett sykitt i bilen så min mamma fick sy fast det medans jag hade den på mig. Mamma konstaterade då att det var banden som repade upp sig och inte alls stygnen som vi trodde. Jag höll tummarna för att den skulle hålla hela avslutningen och som tur var gjorde den det. Nu måste vi köpa nya band och sy dit. Pga detta vill ja dissa Gina för att de väljer material med lågkvalite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0