The day after yesterday

Hej alla bloggläsare!
Idag har jag hunnit med väldigt mycket. Dagen började med att jag gick upp strax innan tio när min kärleksfulla katt Puma kom och väckte mig (suck). Jag gick ut och satte mig i soffan, mina föräldrar kollade på ett avsnitt av morden i midsummer och jag hängde på. Efter tv tittandet var det dax för lite frukost, de blev två rostmackor, rostmackor har aldrig smakat sämmre, usch! Sen fixade jag mig snabbt iordning mig. Jag blev upphämtad av min plast pappa och hans två söner. Vi åkte till täbycentrum och bytte lite julklappar och efter det möttwe vi upp min mamma och morfar och begav oss till tumba där min kusin Marie bosatt sig med sin kille. Min kusin fyllde år så hennes föräldrar som jag inte träffat efter jul så ja fick en julklapp av dom, det blev 250 kr presentkort på kicks (väl behövligt). Efter det fortsatte jag, morfar,mamma, janne (mammas sambo), anton och victor (hans barn) till stan för att se en bio. Det blev Arn- tempelriddaren. Jippi tänkte jag lite ironiskt, hur kul e det att gå på bio med sin familj igentligen? jag ändrade snabbt min åsikt efter jag sett att världens sötast kille sitter framför mig. Efter bion så eskorterade min mamma tillbaka mig hem till pappa. Imorgon ska jag förhoppningsvis kolla in mellandagsreorna me Jessica och Sofie.
Har din dag vart lika bra som min?

image155

Kommentarer
Postat av: Joohannaa

kicks presentkort vill ja me ha ^^
hoppas du hade en bra dag ;D

2007-12-26 @ 22:05:01
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0