nightnight

hej alla glad! (och oglada)
jag har märkt att man ska vara sjuk lite oftare alla bryr sig om ne och undrar hur man mår hela tiden(vilket inte är helt fel). Jag bänkade mig framför tv med en kopp varmchoklad (den ser du nedan) oc hen stor skål popcorn. Jag såg på The Notebook, en grymt br film jag blir alltid lika rörd varje gång jag ser den.
Nu har jag precis fått låna del 3 och 4 av gossip girl böckerna, I love them!
Jag hade fel om att Anna skulle vara hemma imorgon så det blir bara jag, gossip girl , so arbetet , tvn och min underbara katthund puma :)
Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: Karin

den filmen är så bra!

2007-11-13 @ 10:01:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0