Skolstart

Idag började skolan, mycket jobbigare än vad jag hade väntat mig! Men det var riktigt kul att se hur mkt alla hade förändrats över sommaren, helt sjukt. Vi har mjukstart och börjar inte med lektionerna förens på måndag vilket är riktigt skönt! I morgon ska vi ha "OS dag" (lite halft skumt tycker jag). I kväll ska vi plocka sten tillsammans med pojkar 94 på vår nya träningsyta (så typiskt brottby), vi får väl se hur det går... Imorgon ska jag kanske träffa hermis men om jag får gissa så kommer det inte bil av och jag kommer att somna i soffan hemma hos malin istället, men vem vet? Nej nu ska jag tagga till inför stenplockningen, jag vet inte ens va man ska ha på sig xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0