Helgen i punktform

Fredag:
Hade os dag i skolan, tog guld i innebandy-
Va med Malin och Lovisa, träffade Hermis. stötte även på philip väldigt trevligt.
käkade hos Malin tog med mig henne hem, åkte till bussis, träffade lite saknat folk.
Somnade hos Malin (ofc).

(Jag,Philip,Hermis och Malin)
Lördag:
Vaknade hos Malin, käkade frulle med danebyarna.
Gjorde ingenting, moppade hem (tillsammans med malin) och duschade.
Malins päron anlände, vi käkade middag.
Vi spelade pictionary, jag ägde.
Vi spelade TP, jag sög.
Vi flummade.
Vi skickade hem päronen i en taxi.
Jag och malin somnade så sött.
kl.03.44 vaknade jag upp av ett otäckt ljud, trodde vi hade inbrott men det va bara golvvärmen...

(anonyma)
Söndag:
Vi vaknade och käkade.
Städade lite.
Malin sjussa  mig till IP, jag och min far kollade på p94 match.
Malin kom, vi gick hem, käkade och sminkade oss.
Spelade match och vann med 3-0.
Sprang hem och tog världens snabbaste dusch (världsrekord nästa).
Träffade hermis, lekte lite i balla brottby.
Skickade hem hem hermis, blev hemsjussad av världens bästa Malin
Snackade med min kära mor.
Gick och la mig.
somnade och blev väckt av 100 kedjesms, inte kul.
somnade igen.

(hermis)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

4-0 blev det faktiskt :O (A) <3

2008-08-25 @ 21:55:23
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0