with love from vallentuna

Haloj!
Här kommer lite update från gårdagen. I går vaknade jag (inte helt ovanligt) upp på golvet(?) hemma hos Malin, jag fick skynda hem därifrån för att ta en dusch och göra iordning mig. Jag tog bussen till roslagsnäsby, i täby mötte jag min kusin Sara. Vi käkade tackobar (eller de va mest Sara som stog för käkandet) till lunch, jättemysigt! Vi tillbringade i stortsätt hela dagen i täby c, vilket resulterade i att jag kom hem med ett nagellck,hårspännen,tofsar,två kjolar,två t-shirtar, ett par tyg skor, ett par sandaler, två par örhängen, och en magtröja (har säkert glömt något). Och det mest fantastska va att alla dessa saker bara gick på lite över 600 riksdaler,  jag älskar slutrea! På kvällen kom Saras konfirmations homies och kollade på film. Kvällen slutade med att jag (nykter ofc) somnade på golvet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Söta Fanny!

2008-08-05 @ 21:55:33
URL: http://larzzuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0