2000 and 8

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?  Jag skaffade ett seriöst förhållande, firade min födelsedag utan min älskade mormor och konfimerade mig. 
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? Ja, jag höll mina nyårslöften till stor del iaf (a) men det tog ett tag innan jag började hålla dom. Nej de tror jag inte, är inte så förtjust i löften...
Fick någon i din närhet barn? Nei
Dog någon i din närhet? Nej

Vilka länder besökte du? Tyskland,tjeckien,österrike, italien (och fler som jag inte minns).
Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? Mvg i no kanske? nei men jag vet inte.
Vad var ditt största misslyckande? Jag vet faktiskt inte riktigt,
Vems beteende förtjänade att firas? Hermans, coolaste människan jag vet

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? Min bästa väns, en annan person som jag inte vill såra genom att skriva hans namn här, han lär läsa detta...
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Kläder (a)
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008? You are the best thing
Bästa filmer 2008? Hum, svårt kommer inte ens ihåg några ^^
Vad önskar du att du hade gjort mer av? tränat
Vad önskar du att du hade gjort mindre av?  gråtit
Favorit-TV-program? OTH, gossip girl, grey's
Vilken var den bästa boken du läste? luftslottet som sprängdes
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag va i gbg på konfa läger :)



Hur skulle du beskriva din stil 2008? Fannys :)
Hur höll du dig ifrån att bli galen? vem har sagt att jag inte är galen?
Vem saknade du under 2008? Jag saknar fortfarande mormor, varje dag.
Vem var den bästa nya personen du träffade? Herman
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.  Riskera inte det du älskar för en impuls.
Lärde du dig något nytt under 2008? Man mår bättre av att släppa ut de man håller inom sig än att dölja de från personer man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0