Jag kommer lukta papper i flera dagar, och de luktar inte gott!

Tjena!
Idag hade jag en lektion på morgonen mellan 8.00 och 8.50, efter det åkte jag med skolan till Holmens paper (obs, jag stavar inte papper fel, dom  stavar de så i namnet) som är ett stort pappersverk i Hallstavik. Vi fick gå en guidad rundtur inne i fabriken, väldigt intressant faktist. Vi var där hela dagen så när vi kom hem så var skolan slut, vilket var väldigt skönt! När jag kom hem och kollade mejlen så hade jag fått mejl från min prao plats om att jag ska ringa imorgon om mer info, gissa om jag blev glad för jag ska nämligen praoa inne i stan på H&M.
Imorgon efter skolan  bär det av till vallentuna för att möta min kusin och sen fortsätta till täby för lite shopping, Jag hoppas verkligen att jag hittar några snygga jeans, de är välbehövligt. Nu ska jag ta och sortera lite bilder på min dator, det är ännu mer behövligt!

När man är på utflykt blir det många betydelsefulla och oviktiga bilder, här är några som jag tagit under dagen.



(klicka för att förstora bilderna)

Bild 1. Vi fick reflekser.
Bild 2. En bit av min sko och mi nsuper snygga refleks.
Bild 3. Haha, Jag är ingen skönhet i bygghjälm och ändå har jag tvingats bära den hela dagen.
Bild 4. hum, troligtvis min väska och en coca cola.
Bild 5. Min väska och vårt tillhåll på fabriken.
Bild 6. Lunch dax.
Bild 7. Min älskar vän Malin
Bild 8. Jag och Malin.
Bild 9. Jag var lite uttråkad.
Bild 10. Våran busschafför var ingen annan än en extraknäckande skådespelare vid namn Utas.


Jag slänger in dagens outfit också!


(klicka för att förstora bilderna)

  • Mörka jeans - H&M
  • Svart linne - Gina
  • Gul/vit mönstrad tunika - GIna
  • Bronsfärsgat halsband - GIna
  • Svart kofta - Gina

                 Hur har din dag vart?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att åka till ett pappersverk, men mkt bättre än bajsverket kan jag säga

2008-01-10 @ 17:14:48
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

fina =)

2008-01-10 @ 17:26:24
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: annika

fina bilder :)

2008-01-10 @ 18:35:37
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Rebecca

helt okej, hade rätt lugnt faktist, fast jag led lite på eftermiddagen kan man ju säga! två timmar och 40 minuters so lektion typ ! ;)

2008-01-10 @ 19:21:04
URL: http://gossiipgirl.blogg.se
Postat av: schara

svar: haha, vaddå mobbad? du fick ju också ett helt eget inlägg förut (;

2008-01-10 @ 20:43:33
URL: http://scharadenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0