Jessica, bejbi kom hem nu!

Hej hej!
Jag har varit en riktigt dålig bloggare, ingen bra start på det nya året. Men det har också på ett sätt vart väldigt skönt att inte känna sig beroende (ni vet den där kännslan; Jag MÅSTE blogga nu). Hela veckan har jag bara tagit det lugnt, shoppat och träffat släkt & vänner. Efter ett misslyckat försök att vända dygnet rätt så ger jag upp, det lär bli som efter alla andra lov, jag lär inte vända dygnet innan skolan börjar och därför gå omkring som en trött zombi hela första veckan. Jag känner inte för att skriva något längre inlägg, därför slänger jag in en lista.

Dagens klädsel: Mörka  jeans, svart linne och mörkblå kofta.
accesoarer: örhängen- guldfynd & Halsband bronsfärgat stort hjärta- gina.
Dagens frilla: Som vanligt fast på någotsätt bättre.
Dagens smink: De vanliga.
Dagens bästa: Umgås med farföräldrar.
Och sämsta: Jätte förskyld, inte kul.
Dagens köp: Bara mat (som ja inte ens betalade själv xD)
Dagens sysselsättning: middag hos farföräldrar.
Dagens längtan: Jessica, som har vart på gran canaria i en vecka imorgon.
Dagens låt: "snälla Anna jag ber dig"
Dagens humör: normalt, lite seegt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa vi var också bara tvugna ;P

Samma här, det där med bloggningen haha!

2008-01-04 @ 20:29:26
URL: http://sanis.blogg.se
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!

2008-01-07 @ 13:41:46
URL: http://www.onlineshops.no
Postat av: Rebecca

Jag snor nog listan(:
ha en fin kväll

2008-01-07 @ 19:03:42
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: T`

SV; åhh härligt för din del ju =O. heheh men jag började tio i dag så det var ju skönt med lite sovmorgon =)

2008-01-07 @ 19:28:21
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0