Make over

  • Haloj!
    Nu är jag äntligen hemma efter en superlång dag. Som ni som läst min blogg tidigare så var det skolstart för mig idag. Jag tyckte dagen började helt okej, men de första ja ser när jag kommer in i skåphallen är att den är ommålad och det fanns inget vackert med den färgen dom valt. De har valt en ljusturkos (mer åt de gröna hållet) färg som skar sig mot våra klar röda skåp. iövrigt har dagen vart helt okej, kul att träffa alla igen. Efter skolan bar det av till gården (våran så kallade ungdomsgård) och där höll jag till tills de stängde (vid halv sex) efter det trippade jag vidare till busen som tog mig till konfermationsmötet. Konfan var riktigt trögt, skönt att dom två timmarna är över! Idag är det inget särskilt bra på tv, så det lär väll bli en snabb dusch och sen ligge rjag nog fastklistad framför gossipgirl- ingen gör det bättre. Föresten, ni som är mina "stammisar" kanske lägger märke till att min blogg har fått en rejäl make over, vilket känns väldigt skönt. Bloggen har designas av min kära kusin Sara.
    Vad tycker ni om den nya designen?



    Denna färg har vi numera över hela skåphallen



    Man ser inte färgen på bilden så bra men om du gämför med den vita lampknappen så ser man lite iallfall :D


    image201

    Jag slänger in en dagens, jag vet att bilden är dålig men man ser ju iallafall lite.

  • Jeans - H&M
  • Tunika - H&M
  • Linne - H&M
  • Skärp - veromoda
  • Knästrumpor - H&M

Kommentarer
Postat av: Oursecret

Svar: Precis, utan Tyra, ingen Victoria Secret :D

2008-01-08 @ 21:00:45
URL: http://oursecret.blogg.se
Postat av: tilda

fin outfit!

2008-01-08 @ 21:52:28
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Lisa

I love your new design, and I love you!

2008-01-09 @ 17:57:57
URL: http://voluume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0