En Midsommarnattsdröm

Hej alla midsommarglada människor! När jag gick och la mig i går kväll förväntade jag mig att vakna upp till smattret från ösregn mot fönsterrutan. Men till min förvånging var det sol utanför fönstret och 20 grader varmt (jag vet att de inte är lika vart som de vart, men hallå vi är faktist i sverige). I eftermiddag/kväll ska jag vara hos Familjen R, där ska det bli midsommarmat, femkamp, dans och en liten fågel viskade i mitt öra att det kanske blir ett dopp i familjens pool också, inte pjåkkigt må jag säga! Jag är lite onöjd över min midsommarklänning (förra årets avslutningsklänning). Efter att ja sett både Maddes och Jessicas nya superfina klänningar från Zara så blir jag ännu mer tveksam till "min gammla trasa", aja det löser sig till slut.  Nej nu ska jag åka hem till min mamma och hämta bikinin, det lär komma in bilder från kvällen senare!
puss!

Igår spelade jag "dart-golf" med familjen, puma(katten) blev så avudsjuk att han bestämmde sig för att sabba hela spelet :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, det är så mysigt :D

2008-06-21 @ 21:36:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Annika

du och din syster äro söta :)!

2008-06-23 @ 00:20:18
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: madde

säg till om du vill ha bilder från kvällen fanny! :)

<3

2008-06-23 @ 22:36:08
URL: http://madelener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0