back on the right track

Hej! Nu har jag legat på latsidan igen och inte bloggat sen i fredags morse så detta inlägg blir en sammanfattning sen dess.
Fredag:  Vid ett åkte jag och familjen hem till familjen R för att börja fira midsommaren, som vanligt är familjen R lite sena och jag lyckades få en söt bild på osminkade Madelene. Efter ett par timmar hade nästan alla kommit och vi startade med en lunchbuffé. Efter lunchen blev det bad och femkamp, femkampen blev lite halv misslyckad pga alla fulla vuxna som bara ramlade och gjorde illa sig hela tiden(haha). Sen käkade vi middag och busade omkring. En riktigt lyckad midsommarafton!.
 söt Madde i sin söta midsommar klännig
 Jess i sin jättefina midsommarklännig

Lördag: På lördags morgonen sjussade pappa ut mig till Noddsda där malin har sitt land. Jag och  Malin solade och myste hela dagen och på kvällen hamndae vi i sjöstugan(?) med lite trevliga noddsda bor.
 haha tråkig bild från malins land, men en bild iallafall ;)

Söndag: På söndags morgonen var vi lite halv trötta efter gårdagen och till råga på allt så började hunden skälla vid nio så det va bara att gå upp. under förmiddagen solade vi och tog det lungt. Rätt som det var fick Malin lust att paddla kanot så det var bara att hålla i hatten och hänga med. Malin och Cilla paddlade (jag åkte bara med) ut till badberget (eller abborreberget som noddsda människorna kallar det). Jag och cilla badade men Malin höll sig på land. När vi kom tillbaka från paddlingen gick vi på promenad med Olle. Efter ett tag blev malin och olle badsugna och tvingade mig att hänga med, när vi väl kom ner till vattnet var jag den enda som badade på riktigt (jag stänkte ner de andra, så de badade nästan). Tillslut hamnade vi i olles bod (haha) där vi kollade på Without a paddel. På kvällen åkte vi hem från landet och slappade.
 Jag och Malin spegelbild från bryggan

Måndag: Jag och Malin vaknade vid elva, jag var hungrig(som vanligt) så vi bestämmde oss för att baka en pizza. Jag trodde så klart att vi skulle baka hela pizzan själva men Malin var smart nog att köpa ett pizzakit. Jag och Malin gick och handlade och gick hem till F&F för att bjuda farmor på lunch. Det blev en Sparris,Beacon,champinjon och tomat pizza, jättegott! Sen åkte vi till täby och shoppade lite, en blåblommig klänning från gina och ett par slit och släng skor från stadium samt lite smink fick följa med mig hem. På kvällen städade jag hela mitt rum (stolt).
pizzan
pizzan
pizzan
 blommig klänning - gina 149 kr
  slit och släng skor - stadium 99 kr

Tisdag: I morse kollade jag på en chickflick och sen kom Malin hit. På eftermiddagen ska vi förhoppningsvis träffa hampus en stund och sen ikväll ska vi åka och  kolla på a-lagets match i Rö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0