Time runs by

Hej ! Jag har inte kunnat blogga på ett tag, jag flyttade min blogg till www.publishme.se, (någon annan som gjort det?!)detta tog ett tag. I dag har det vart väldigt slappt, på lektionerna har jag städat mitt skåp, spelat volleyboll, läst och gått igenom saker på tavlan, man märker verkligen att sommarlovet börjar närma sig ! (vi slutar 13/6). Samtidigt som jag längtar ihjäl mig till sommarlovet så har jag ångestkännslor för att detta året har gått så otroligt fort. Nu går niorna ut (det suger) och sen blir vi äldst på hela skolan, hur kan det ens vara möjligt? Det känns som det var i går vi började sexan och gick omkring och var rädda för alla 91:or, vart har tiden tagit vägen? Jag börjar få panik när jag tänker på hur fort allt går!

Jesper och  Jag på skolavslutningen förra året, saker förändras verkligen snabbt!

Kommentarer
Postat av: schara

jag har också flyttat bloggen och gud vad jag håller med dig. TÄNK NÄSTA SKOLAVLSUTNING NÄR MAN SKA SKILJAS FRÅN KLASSEN en liten tår i mitt öga

2008-06-05 @ 07:15:59
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, kolla på Andereas bakom dej :P

Jag flyttade bloggen för typ 1,5 månader sedan :P

2008-06-05 @ 16:26:02
URL: http://larzzuw.blogg.se/
Postat av: Hedvig

oooj hahahha kolla anden :O

2008-06-07 @ 19:01:53
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/
Postat av: jossan :)

maah jag har alltid vetat att du varit rädd för mig fanny (A)

2008-06-10 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0