Stressad

Gud va denna dag har gått snabbt, någon annan som märkt det?
Jag spenderade förmiddagen åt datorn och tv, vid ett kom Malin hit, kollade på film, riktigt mysigt ! Nu har väldigt lång tid av dagen gått och jag har inte hunnit hälften av allt. Här är min lista över saker som ska göras:

  • Cykla på motionscykeln.
  • Öva in dansen (jag dansar en gång i veckan för er som inte vet det).
  • Packa upp hela mitt liv.
  • Planera gästlistan till min Konfa.
  • Planera ett träningsprogram som jag ska utföra dagligen.
  • Blogga.
  • Platta håret
  • Planera morgondagen

som ni ser så har jag bara gjort två saker på min lista, inte bra! Så nu är det bäst att sätta fart, jag ska nog börja med att packa upp, annars kommer jag aldrig hitta bland mina kläder.

image326
Så här brukar det se ut när jag packar upp.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fanny, jag har kommit på ett knep.
Packa aldrig upp väskan. Man ska ha den stående på golvet, sen när dem två veckorna har gått. Då ligger det mesta på golvet, då är det bara att packa ner det rena igen och smutsen med det andra xd
mycket praktiskt. inte.

2008-03-25 @ 20:23:04
URL: http://www.jqsmine.blogg.se
Postat av: fanie

haha låter väldigt skönt , men mitt golv brukar bli fullt även när jag packat upp xD

2008-03-26 @ 10:35:26
URL: http://fanie.blogg.se
Postat av: ida

hehe, har du fortfarande inte plockat upp kläderna m.m?

2008-04-02 @ 14:40:07
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0