Vår kännslor

I dag är en ny dag, så brukar jag tänka om gårdagen vart jobbig och det är precis vad jag tänker i dag. Jag vaknade klockan nio som vanligt, jag kan verkligen inte sova längre, konstigt! När jag vaknade kännde jag direkt att jag inte är riktigt frisk, det måste ha vart sara som gått omkring och hostat hela helgen som smittat mig. Men jag bestämmde mig direkt för att detta inte skulle få stoppa dagens planer. i dag ska jag nämligen till Jennifer, och det var jättelängesen vi gjorde något (bortsätt från helgen då) så jag tänker inte stanna hemma bara för att jag är lite krasslig. Som vanligt dyker den stora frågan upp i mitt huvud, "vad ska jag ha på mig i dag" jag har gått igenom garderoben men kan verkligen inte bestämma mig, men jag hittar väl på något till slut. Nej nu måste jag slita mig, måste börja göra i ordning mig, bloggar mer senare!

image328
Ge mig sommar !

Kommentarer
Postat av: jossan :)

heey soet fanny :D,
hur ere med dig nu för tin? det va ett tag sen :/..
pusssie :D

2008-03-29 @ 00:46:42
Postat av: LOVISA

mysig bild

2008-04-13 @ 16:05:51
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0