Fjorton snart femton

Dagens humör: Lite trött men glad :D
Dagens borde: Måla naglarna, epilera benen, städa mitt rum och packa inför morgondagens resa till gbg.
Dagens frisyr: lockig hästsvans ;)
Dagens klädsel: leggings,shorts,linne och kofta.
Dagens planer: Njuta av min sista dag som fjortonåring,
Dagens materiella vill ha: Min moppe som kommer nästa vecka :)
Dagens längtan: tills imorgon (då jag fyller 15) ofc!
Dagens beroende: Malsan :)
Dagens tråkigaste: Jag har aldrig tråkigt (en vit lögn)
Dagens personer: Alla människor i skolan
Dagens irritation: En viss skrikande person.
Bara dagens: Sista dgen som fjortis ;)
Dagens låt: I'm yours.

Kommentarer
Postat av: josefin

GRATTIS FANSAN :D

2008-05-08 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0