SommarSommarSommarSommar

Nu är jag tillräckligt  utvilad för att försöka återuppta mitt bloggande. När man läser andras bloggar blir man så sugen på att börja skriva i sin egen igen. Äntligen är sommarvädret här (bara för det finns ingen sol utanför mitt fönster just nu) och det är dags att börja jobba på brännan. Det känns som att jag vart ledig i evigheter (okej fyra dagar då) och som om jag har blivit riktigt utvilad! Sen i onsdags har jag vart på Malins land, väldigt skönt. På landet har jag mest gjort ingenting men lite plugg och cross körning hann jag iallafall med. Just nu sitter jag och drar mig inför allt som måste göras idag och över allt som jag har på schemat under veckan. Idag ska jag: Duscha, Plugga, Städa, Platta håret,Packa upp väskan,Packa ner fotbollssaker och Bädda. Ni kanske undrar varför jag sitter här och degar istället för att göra vad som ska göras? Det gör jag också.



 

image331
Syskon, Thailand 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0