hare

Fanny säger:

hare grus

herman camitz säger:

hare sås

Fanny säger:

hare potatis

herman camitz säger:

hare bruno

Fanny säger:

hare bengt

herman camitz säger:

hare tord

Fanny säger:

hare bäst

herman camitz säger:

hare fanny

Fanny säger:

hare rebecca

herman camitz säger:

hare nej

Fanny säger:

hare helst

herman camitz säger:

hare fisk sås och en gammal pinne

Fanny säger:

hare kykling sås och en ny pinne

herman camitz säger:

hare jag svär du hare svär på ostron

Fanny säger:

hare jag svär jag inte fattar något

herman camitz säger:

hare jag svär jag inte fatta heller hare svär på bruno svär på dick som äter en grå fågel

Fanny säger:

hare jag svär jag älskar dig, jag svär jag gör det

herman camitz säger:

hare jag svär det är skit bra svär jag älskar dig lika mycket

Fanny säger:

hare jag svär jag ska slå en snöängel nu'

herman camitz säger:

hare svär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0