Torsdag

Haloj! Idag har jag vart på gymnasiummässan i älvsjö, riktigt intressant faktiskt! Jag hittade två intressanta linier på två olika gymnasium, en som innebär att man flyttar utomlands hela andra året och en där man får segla utomlands, mys mys! Jag har också insett viken sjukt slapp vecka denna vecka har vart, gick till skolan i måndags och tränade fotboll i en timme sen fick jag migrän och gick hem och sov bort resten av dagen. I tisdags va jag fortfarande hemma, sov länge pluggade någon timme sen va jag med herman resten av dagen/kvällen. Igår gick jag till skolan  och hade 3 hel slappa lektioner och ett prov, sen åkte jag till norrtälje och va där hela kvällen. Har aldrig vart med om en slappare vecka på väldigt länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0