ahaja

I morse vaknade jag med ett huvud som var tyngre än pappas bil. Åkte med min mamma, syster och morfar till norrtälje, där inhandlades färg till mitt rum. Jag va också hos guldsmeden och bestämmde att de ska smälta ner och göra om min mormors ring till mig. Jag valde också ut en söt ring i vittguld till mig själv i konfapresent (i efterskott). Vi åkte vidare till knivst (där min kusin bor) han fyllde två dagen till ära och fick ett tåg. Han gillade mig inte i början men sen sjöng jag lilla snigel så fint som jag kunde och han gav med sig. När jag kom hem va jag helt död men ingen vila här inte, jag slängde ut precis allt ur mitt rum så när mamma kommer hem så ska vi börja måla, super kul! (INTE) aja jag överlever väl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0