hahaha

Idag hade vi rast innan lunchen så jag, macus och jesper la oss i sofforna utanför matsalen. Det var mycket intressant, under vår tid där hittade vi tre torkade gurkor (i taket) från förrra året. Det blev ännu roligare när Marcus bersättade att de va han som hade kastat upp en av dem. Mitt i våran gurkspaning kommer några femmor fram och börjar sparka på jesper´. Vi frågar femmorna va dom gör där och dom svarar att dom väntar på kim i sexan eftersom att han e såååååå snygg (enligt dom). Dom forstsatte sparka på jesper så han la sina ben på mina och gav mig en kram och femmorna frågar: Är ni ihop? Vi asgarvar och jag berättar att både marcus och jesper är mina pojkvänner. Sen kom jag på en sak, tänk egentligen om man kunde vara som i femman när man går i nian? ha tre pojkvänner samtidigt och inte behövdes skämmas över det ett dug, skulle ju vara mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0