Hej, jag har inget liv

Hei! I går va min första praodag på Bmw finans, den var väldigt dryg eftersom jag inte lyckades somna förens vid halv ett i söndags och va tvungen att gå upp halv sju igår. När jag kom hem var jag helt slut, slängde mig i soffan en stund, käkade och gick och la mig. Låg i sängen redan halv åtta men somnade vid nio och blev väckt av att en viss person ringde lite senare(glad att de ringde).

Imorse vaknade jag lite piggare än i måndags men ville inte gå upp ändå. Efter att ha övertalat mig själv släpade jag mig upp och sminkade mig. När jag kom till "jobbet" så blev jag något piggare. Det första jag gjorde va att spendera några timmar med att Sortera papper, slogs med hålslagaren och letade kontraktsnummer (roligare än va det låter) och sen fick jag följa med Claes Bihl (läs bil) och hämta en bil på tvätten. Sen fotades den och lades ut på nätet för aktion, rätt kul! Sen fick jag gå på lunch med min kära moder och hennes föredetta kollega, trevligt trevligt. Efter lunchen så satt jag och var allmänt dryg mot min mamma i nån timme och sen fick jag sitta med på kundtjänst. Vilket var askul, jag fick lyssna på alla konstiga kunder som ringde. Sen satt jag med på nått knasigt möte. Efter dagen belönade jag mig själv med en glass som jag betalade med mammas "mat på jobbet kort", mysigt värre! Nu sitter jag här och drygar mig, tänker gå och baka en kladdkaka snart eftersom alla mina syskon e så jävla lata och inte gör det. I morgon ska jag jobba och sen ska jag på något jobbevent på kvällen, vi får väl se vad som häner helt enkelt. Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0