Hjärta

Idag vaiknade jag upp i åkersberga tsm med Jessica, Amanda och Felicia. Jag var sjukt trött (inte så konstigt eftersom vi inte somnade förens vid tre i natt). Vid ett kom pappa och hämtade mig och Jessi, när jag kom hem åt jag korv med bröd och satt vid datorn en stund. Jag fixade i ordning mig och satte mig på en blå buss som tog mig till Norrtälje. Där kollade jag på någon hockey match med herman, marcus och philip. Sen gick vi hem till philip och marcus spöade domn andra på fifa. Philip talade också om för mig hur störda i huvudet alla är, väldigt trevligt. Sen "gick" jag och herman i typ en timma för att möta Malin och Bruce (som som vanligt busade omkring) och sen tog jag och malin bussen tillbaka hem. För att vara helt död så har min söndag var hur bra som helst(beror kanske på att jag fick träffa herman (a) ). Imorgon har jag min första praodag, jag ska praoa på BMW finans (mammas jobb) hoppas att de blir kul! Nei nu ska jag gå ocg rulla en kullerbytta ;) puss!



Kommentarer
Postat av: mia

Då såg jag dig oxå :) Såg att Herman satt brevid någon tjej så jag tänkte att det nog var du :)

2008-10-20 @ 17:33:41
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Jasmine

fanny och jessica är söta :)

2008-10-20 @ 22:35:28
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0