Killen vs. Kompisen

Har det någonsin hänt er att ni tycker att er kompis lägger ner för mkt tid på en kille och för lite på dig? Det har hänt mig kan jag säga. Just nu händer det igen men en sak e anorlunda, de är inte jag som gnäller på min kompis de är hon som gnäller på mig. Jag kommer ihåg exakt hur sur och arg jag var på min kompis när hon skaffade kille men nu ångrar jag mig, nu ser jag på saken ur ett annat perspektiv. Min bästa vän tycker att jag lägger ner alldeles för mkt tid på en kille och för lite på henne. Någon som har några bra råd?!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ingen aning hur man gör det :S

2008-09-01 @ 20:15:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0