Sjuttonde augusti tvåtusenåtta

Idag har jag vart jätteglad, tycker iaf jag :D haha nej men seriöst. Idag har jag som dom flesta vart i skolan, haft nästan inga lektioner vilket är väldigt mysigt. Efter skolan kom Hermis till "the big B" (hahah) även kallat brottby. Jag blev lite imponerad av linus som lyckades starta victors moppe som vägrade gå. En annan ball sak va även fyra glada personer på brittas moppe på stigen. Ikväll blir de nog plugga som gäller, jag har en bild läxa som i och för sig verkar rätt kul (handlar om reklamfilmer) alla läxor som kräver att man måste se på tv är helt okej för mig. Imorgon är det skolfoto vilket betyder att man måste se tipp topp ut. Jag funderar på att glida in i mjukisbyxor, tjocktröa, osminkad och med en "lilla my" knopp på huvudet, va tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0