I am cool. jessica also cool , but she is going to the marina läroverket, she is a bitch

Hejsan, Fanny is back!
I dag har fanny vart med jessica :) vi har kollat på bio, vi satt i en "soffa" bland alla hånglare :) Fanny hann okså köpa en bh och ett cooooooolt armband!!!! hihi. När vi kom hem utfodrade jessica mig med fisksoppa ;) haha jag är konstig (skratt pause) . Sen har jag vart cool och jessica äter glass, så alla är nöjda och glada :DDDDD (dubblehakor)


ähhhh, jag är lite oseriös så här på kvällskvisten(ord by jessica) (haha), jag har iaf roligt :)

p.s herman är söt

p.s 2  sara, om du läser detta, skulledu inte ta bort min header :P?

p.s 3 jag fick ett jätte fint armband av jessica fån malta idag :)

(jesfan förra året )

Kommentarer
Postat av: sara

hahah, visstfan, jag glömdew! men ska det bara vara tomt där då eller?!

2009-08-18 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0