skoooooooooooooooooooola?

hejsan :) i går åkte jag och jessica moppe till arninge, de va fint väder och sen helt plötsligt började det regn och hagla (?), inte så kul! btw, det regnade hela vägen hem också, ännu mindre kuligt.... På kvällen kollade jag på när mitt kära lag spelade mot bollstanäs, jag hatar körtelfeber ! Det var piss väder och det blev lika så allt sög :P Sen åkte jag hem med hermis och mamma, vi fick basta för att få någon känsel i fötterna xD

I dag har jag vart med herman och bara tagit det lugnt, snart måste jag tyvärr städa mitt rum och börja kolla kläder till i morgon. Har just insett att jag måste ta bussen vid halv åtta i morgon bitti, inte kul xD men men , är det skolstart så är det  :)




p.s kolla skilnaden på vädret i jessica bilderna :O
p.s 2 jag fick ett fin fint armband av jessica från malta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0