coolt.

Fnny är cool, jag är cool och tillsamman blir vi jätte coola. 
 
Idag har jag och fanny inte gjort så super mycket, fast dagen gick väldigt fort endå och det var dessvärre inte coolt alls, men det var i alla fall mycket trevligt att spendera dagen med en sådan underbar cooling som Fanny.
trots att dagen gick fort han vi med en del saker, som att plugga matte, äta flingor, flumma, kolla på tv, fanny fick sin nya overall och lite annat smått &  gott. Det var helt enkelt en trevlig dag må jag säga och bara så alla vet,
jag älskar dig Fanny Edström. mvh Herman Camitz =)


Kommentarer
Postat av: Annika

vad sött :) grattis i efterskott på namnsdagen förresten fanny! :) <3

2009-02-10 @ 16:34:17
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: fanny

tack annika :)

2009-02-10 @ 19:27:47
Postat av: Fanie

Tack annika :)

2009-02-10 @ 19:28:30
URL: http://fanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0