määää

Hello! I går var det måndag igen (oväntat),  jag tänkte göra ett missat prov på morgonen men fick istället chansen att dömma min första fotbollsmatch, det kan man ju inte tacka nej till, eller hur? I skolan var de rätt slappt, vi tog det mest lugnt.  Efter skolan kolla vi på killarnas fotboll, rätt ointressant. Sen blev det hem till Jessica och sen vidare till öppethus på Tibble, jag tänker gå drä, någon annan som har samma tanke ;) ? Hur som helst blev de rätt mkt skumma bilder från dagen så ni får väl se några ;)

Är man bonde så är man...


Jessica lekte på spanskan.


My favorit bitch

outfit

Kommentarer
Postat av: jessica

hörru la bitca favourita du behövde ju egentligen inte ha lagt in dagens outfit, den såg vi ju så bra på bilden ja ritade ;) ! <3

2009-01-27 @ 22:07:25
Postat av: Karin

Shit vem har ritat bilden? Är hon/han riktig konstnär? ser ut så :O

2009-01-27 @ 22:09:49
Postat av: Anonym

hahaha lär ju inte vara jessica som är karin ?

2009-01-28 @ 16:21:33
Postat av: Karin

Nej jag är en 14årig tjej på 14 vårar, gillar konst och vackra dofter, även gillar jag att tända ljus och mysa till radion på kvällen, uppskattar inte osämjan i värld, land och rike. det är jag, vet inte hur denna jessica är men hon är säkert mycket bättre än mig :( jag tror jag är kär...

2009-01-29 @ 21:45:42
Postat av: jessica

OKEY.Karin, du verkar trevlig, dock har vi inte samma intressen. Jag föredrar att sitta vid datan, det är mitt liv - det säger alla ! jag avskyr allt som har med vackra dofter och parfym att göra och självklart ääälskar jag osämjan!!! :D förutom när jag inte ritar då förstås, och ja, jag är antagligen mycket bättre än dig :)Jag är dessutom ett år äldre, men oroa dig inte, det kommer inte märkas !

2009-01-30 @ 22:26:58
URL: http://jezzica_bä[email protected]
Postat av: Sarah Ö

Asså jessica du är bäst !

2009-02-01 @ 17:30:47
Postat av: fanie

haha klockrent jessica :)

2009-02-04 @ 14:52:43
URL: http://fanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0