Annika är proffs(inget samband med inlägget xD)

hej alla glasflaskor :)
Ligger just nu, alldeles svettig och dann, i Daneby säng. Chilar(som savvas säger) lite. Idag har vi spelat fotbolls DM i skapäng, en håla. Vi vann två, 1.a med 0-1 2.a med 6-0 och förlorade sista med 0-2, så kan det gå! Men jag ä inte bitter! Eller lite bitter är jag för att min man har rymt på semester till Marocco, kul för honom, mindre kul för mig. Yesterday my mother, I and  my little sister kollade in the H&M katalog och beställde lite trevliga sommar saker till MAlta :D (för er som inte vet det ska jag till malta på påsklovet). Nei, gud va jag längtar tils hermmis kommer hem, han kommer antagligen bli brún som en pepparkaka :D

Kommentarer
Postat av: Annika

du är också proffs :)

2009-03-10 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0