Ensam i tolv långa dagar

Hei :D
Today i have had a nationelltprov in english, or i have had two. Som ni kan gissa er till så gick de inte toppen men iaf helt okej, känner mig rätt säker. Dagens eller snarare veckans ord är trötthet. Jag är ständigt trött, somnad vid åtta igår och är endå lika trött :S I dag jobbade vi även lite på cabaren, jag ska tydligen bli lebb på scenen, väldigt intressant, men min brud är snygg så det blir nog toppen! Jag har kommit på en sak, jag vet inte vad man gör på kvällarna när man inte har en pojkvän, jag har glömt bort hur man gör! Men mannen min kommer snart hem (seven days left, gissa om jag längtar?!)
nei nu ska jag försöka ta reda på va agge håller på med, vi är nämligen ensamma ikväll så någon måste ju hålla kol på henne ;) See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0