Hermis <3

Hei :)
Gud va jag har blivit lat med bloggandet, men så kan det tyvär vara ibland! Jag räknar dagarna till Herman kommer hem, om man inte räknar idag så är det bara tre dagar kvar, jag längtar! :D Jag har tränat fast jag är sjuk, vilket inte är bra alls, så nu ska jag äntligen till farbror doktorn i morgonbiti. Vill börja träna igen, måste ju vara i bikiform om bara ett pa veckor, kanske inte världens bäst tajming!

I dag har jag inte gjort något särskilt alls, bara vart i skolan och sen har jag lekt duktig sorasyster och hjälp Agge med hennes läxa och lite sånt. För att dagarna ska gå fort nu så måste jag hitta på något att fördriva tiden med så imorgon ska jafg stanna kvar i skolan och öva på dansen till cabareten och sen t.o.m stanna lite extra länge ;) På onsdag så har jag utvecklingssamtal (suck) och innan de ska jag försöka få manuset till cabareten klart, upptagen tjej ;) I fredags hittade ja en fin bikni på nelly.com som jag vill ha, när jag skulle beställa dagen efter var den slut , men nu har de fyllt på så när mamma kommer hem ska jag nog beställa mig en :D
Pusssssss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0