Dancefied

Hei everybody!
I dag har det varit vår ute, såååå skönt! Jag längtar ihjäl mig till våren kommer igång på riktigt! Dagen började med en as slapp morgon, hann till och med kolla på tv lite (väldigt ovanligt). Sen till skolan och dans i en timme (I<3dance) efter det slöjd fast jag fick inget alls gjort, va alldeles för taggad på dansen för att orka bry mig. Sen blev det lite so, lite lunch och lite no. Efter skolan blev det åter igen dans, ja vi är dansomaner! Sen skrev jag och Becca klart cabaret manuset. Cabareten kommer att äga i år, den är planerad att vara någon dag vecka 18, håll ögonen öppna, ni vill ju inte missa den, eller hur?

Känner att jag har vart dålig på att lägga in bilder när jag bloggar. Mitt dåliga samvete har hunnit ikapp mig, därför lägger jag in lite random bilder nu :)

Linn och Simon gillar att gosa ;)

Lisas snygga biiiil

Malta outfit, taggad!

J.ramström

Petra "lukas podliski" sundqvist

:)

Lekit.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag vill se eran cabaret :) (?)

2009-03-18 @ 22:17:35
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: petra

snygging där:)

2009-03-18 @ 22:28:41
Postat av: Amanda

LINN min lilla plutt :D <3

2009-03-18 @ 23:08:29
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0