Busigt värre Fanny!

Har just nu lunchrast och sitter i mediateket och gör i stort sätt absolut ingenting. Snyggjessica och Knastodd sitter brevid och bråkar om något meningslöst spel på facebook, gud va jag älskar måndagar!

Nej men lite seriöst nu. Ikväll så ska jag ta mitt pick och pack och flytta hem till mi madre i en vecka så de blir antagligen inget bloggade ikväll. Jag ska också måla mina naglar svarta, skriver det här för att förbereda herman på chocken...
I morgon så har vi orientering i vallentuna på dagen och sen en lektion men vi slutar en timme tidigare än vanligt så jag är inte bitter! Jag ska också sätta mig på en blå buss och förflytta mig till norrtälje och "hämta Herman i skolan" och leka med honom en stund. Jag ska också försöka hinna plugga lite so men jag tvekar på om jag hinner eftersom det är Grey's på tv och de tänker jag verkligen inte missa, så det så! Mitt nya motto i livet verkar vara "så little time så much to do" jag e typ fullbokad 24/7 känns det som, men de blir nog bättre om ett tag hoppas jag!
Btw, har blivit kär i bikboks stickade koftor, jag har en stark kännsla av att jag kommer att införskaffa mig en i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0