min kära Fanny

Eftersom att Fanny, inte har haft tid att blogga på en stund, som många kanske har lagt märke till. Så bestämde jag Herman Camitz mig för att med hjälpa av mina tankar skriva ett litet inlägg, som förhoppningsvis hjälper Fanny på traven med bloggandet.  

Sommarens höjdpunkt, för mig var det när jag tillsammans med Fanny och hennes familj åkte till gräsö för att campa.
Jag måste säga att det var riktigt mysigt, fast att vi tillbringade hela resan i ett tält och sov på några ofylliga liggunderlag, som knappt gjorde någon skilnad.. Men det gjorde ingen ting för min del, jag hade det väldigt bra och vädret var verkligen på topp, solen sken varje dag! Fast de som gjorde det hela var att jag fick vara med Fanny, jag hade henne nära hela tiden, vilket var mycket skönt. Det var som man brukar säga pricken över i:et.

tack för den stunden Fanny. mvh Herman :)


Kommentarer
Postat av: sara

mycket bra initiativ Herman!

2009-08-16 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0