Check up

Haloj :)
Gårdagen började med en ganska ointressant skoldag, jag var däfimot ovanligt glad, väldigt skumt! Anyway (säger inte berättaren i torkel i knipa så? jag har iaf fått för mig det :P), efter skolan hoppade jag på blå buss 676 mot norrtälje (för att citera sl.se) för att spendera kvällen hos min otroligt underbara pojkvän som dagen till ära fyllde sexton år. Kvällen blev lyckad med massa folk, gh 3,wii och lite bugg (?), för alla som vill veta så va jag och hermans sjuåriga lillebror gryma på dansgolvet! Senare tog vi bussen hem till the big b. Imorse blev det upp tidigt så att Herman skulle hinna hem innan sin träning. Nu sitter jag här lite smått rastlös och väntar på att han ska bli färdigtränad så att jag kan åka dit. Snacka om attt vara beroende av någon annan ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0