:)

HeJ :)
I går va jag och shoppade med Mamma och Agge i Täby c :) Med mig hem fick jag fem par strumpbyxor, leggings, en t-shirt , ett par höga shorts och ett par sneakers :) Vi skulle också kolla på min brorsas match men mesen  vred till knät (igen) så vi va tvungna att kolla på en match utan honom i, inte kul. PÅ kvällen va de earth hour och vi va som vanligt rätt sena med middagen så jag kan ta och medela att man knappt såg va det var som man stoppade in i munnen :P Sen blev de ofc robbinson ! Jag va trött för att Herman och Jag vakna vid sex på morgonen så jag slocknade rätt tidigt på kvällen. I dag har jag gjort en packlista till malta, en vecka kvar nu :D Herman har vart duktig och packat hela väska, ett riktigt packproffs. Som vanligt så har jag säkert för mkt kläder med mig, men det skiter jag i :D Neeeeiii nu orkar ja inte skriva mer :P Pusssss

Kommentarer
Postat av: Annika

fem par strumpisar ;o, det skulle jag också behöva :). heheheheheh :).

2009-03-29 @ 16:33:49
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0