Soon my baby will be home agin!

Haloj mina trogna läsare :)
I morse var det faktiskt inte ens jobbigt att gå upp, väldigt skönt iaf! Jag åkte med min far ner till vårdcentralen för att kolla upp hur jag mår egentligen. Fick göra ekg och ta blodprover, inte så farligt tycker ni men tanten stack fel fera gånger så jag kom hem med två sår i armarna ochväldigt mycket smärta! Kom tillbaka till skolan vid typ elva, resten av dagen gick rätt fort. Efter skolan stannade jag kvar i två timmar och lärde mig danserna till våran cabaret, de kommer att bli grymt! HAr verklgen saknat att dansa! nu ska jag kolla lite på tv:n :) Puss på er!

P.S Bara två dagar kvar snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0