En lista, eller inte bara en lista

Ja, jag vet de e tråkigt när ja bara skriver listor. Därför tänkte ja berätta lite om dagen också. Jag vaknade lite efter ett, skönt att sova ut. jag satt vid datorn lite och käkade sen klädde ja på mig och  gick till Malin. Hennes hudvalp, Moliie bet sönde rmina jeans och sen upptäckte vi att hon hade något konstigt i ögat, de visade sig att hennes näthinna blivit lite skadad. Sen kom Epatraktornördarna Basse och Hampus dit men dom han inte vara kvar länge innan Mollie skulle tas till veterinären s´å jag blev hemsjussad igen. När ja kom hem satte ja mig vid datorn och har suttit där sen dess, nu ska ja försöka städa lite , pappa har tjatat på mig massor med gånger om det (suck). Senare ska ja till Sofie och käka midda och slappa. Hoppas eran dag är lika bra som min.


Dagens klädsel: Jeans, Vit t-shirt med coolt tryck från Carlings, vita raggsockor från stadium.
Dagens accesoarer: Nästan inga, örhängen från guldfynd.
Dagens frilla: Utsläppt oborstat krull.
Dagens smink: Inget än så länge men de kommer snart.
Dagens bästa: Sofie
Och sämsta: Mollie har förstört sin näthinna, (mollie är Malins hund).
Dagens köp: Inget alls , har knappt vart utanför huset.
Dagens sysselsättning: sova, vart hos malin, blogga och städa, myskväll hos sofie.
Dagens längtan: Jessica som drog till ghran cabaria i morse.
Dagens låt: to be whit you.
Dagens humör: Glatt men en tuch of trötthet
Bara Dagens: Mollie bet sönder mina jeans :S


(klicka för att göra bilderna större)

Kommentarer
Postat av: Minna

älskar den låten

2007-12-29 @ 16:52:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

jaa ett nytt år och allt :D

2007-12-29 @ 17:08:23
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: T`

använder du mobilkamera elelR? =/

2007-12-30 @ 12:23:49
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Rebecca

mysiga bilder.
gott nytt år(:

2007-12-30 @ 23:48:21
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0