Flyttkartong

Haloj!
Nu är det dags igen, nu måndag nytt hus. Idag är det dags att packa ner alla mina tillhörigheter i massa väskor och flytta till mamma, jätte jobbigt med själva flytten. Ibland önskar jag att mina föräldrar aldrig skilt sig att vi hade vart en ända lycklig familj med volvo, hund och villa ´men jag vet själv att det inte skulle funka. Det är så jätte jobbigt att glömma saker hela tiden och att behöva tänka efter vart man ska bo och när man ska göra det, ibland känner jag mig som en stor flyttkartong. Men men slut klagat nu tänkte ja berätta lite om dagen.

Dagen har vart riktigt kul faktist, jag spenderade den första halvtimmen i skolan med att skriva ett engelska prov om adverb, det gick jätte bra. Efter det gick jag till sporthallen för att titta på år nio som spelade fotbolls tunering mot bergtorp,hammarbacken & prolympia. Jag stannade kavar på turneringen till tolv och efter det käkade vi lunch. Vid ett hade vi matte diagnos, inga problem det gick riktigt bra. Avslutningen på dagen var toppen 1 timme och 20 minuter fotboll och för ett bra slut på dagen; En hederlig gammal julmust.
Hur har eran måndag varit?

image141image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0