God jul !

Hej allihopa!
Idag är jag lycklig, äntligen är dagen som alla väntat på här, julafton!
Dagen kommer bli mycket trevlig bland vänner och familj, jag längtar redan.
Jag blev dock lite besviken imorse, de senaste veckorna har det varit kallt och frost överallt och det såg ut som snö så det skulle blivit perfekt till idag, men vad händer då inte under natten, allt smällter bort och det är nu plussgrader och grönt ute. Jag hoppas att julafton i sig kan överglänsa det tråkiga  vädret. Jag har redan öppnat dagens första present, i det låg de en toblerone och inget mindre än femhundra svenska rikstaler, jag är väldigt nöjd med det.
Ha en toppen Julafton!
image144


Kommentarer
Postat av: J oohannaa

GOD JUL =D

2007-12-24 @ 11:13:42
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0