La Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var i tahiland för första gången. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften i år, men jag har redan skrivit nästa års nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men ja fick en kusin :P

4. Dog någon som stod dig nära? (Inom släcken räknas också elr?)
Ja, min mormor dog i höstas i cancer vilket var mkt jobbigt för att jag stod henne mycket nära...

5. Vilka länder besökte du?

Thailand

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, kärlek

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
första oktober

8. Vad var din största framgång 2007?
ingen särkild, att jag fick bra betyg kanske :P

9. Största misstaget?
Det var när jag dumpade min kille, jag gjorde det på helt fel sätt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft lite influensa och förskylningar och så. Jag har också var skadad i vaderna...

11. Bästa köpet?
Gråsvart randing hoodtröja från h&m´s herravdelning.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, smink,godis- det valiga :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja jag blev riktigt glad över mina julklappar.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alla akon låtar, han har gjort många bra i år. En annan låt är collide.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, gladare förhoppningsvis :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat min tid bättre

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag tillbringade den med släkt och familj.

19. Blev du kär i år?
inte blev men jag var

20. Hur många one night stands?
Nada

21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, One three hill,desperate housewifes.

23. Bästa boken du läste i år?
Alla gossipgirl böckerna , håller nu på med bok nummer sex.

Mest omtyckta låten från 2007?
jag ve tinte , de har vart så många...

25. Något du önskade dig och fick?
ja massor :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
kommer inte ihåg, de va så länge sedan.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja , kärlek

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mer "moderiktig" men med en egen stil.

31. Vad fick dig att må bra?
Människor i min omgivning.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron (a)

33. Vem saknade du?
Mormor.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag kan inte komma på någon just nu....


Listan tog jag av http://ellinorak.blogg.se/ :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja! Det borde du verkligen göra. Den är super rolig!

2007-12-26 @ 22:58:17
URL: http://shine0n.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej men asså, bara för det här året :P Inte föralltid.

2007-12-26 @ 23:00:07
URL: http://shine0n.blogg.se/
Postat av: Jennie

ouh :P älskar listor

2007-12-27 @ 11:05:52
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: T`

Åhh tack så mkt, rolig lista, det m¨ste göras i min blogg någon dsag =)=)

2007-12-27 @ 12:31:20
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Anonym

rolig lista =)

2007-12-27 @ 16:13:20
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0