"Så nära , men ändå så långt bort"

Hoho!
nu är det bara 23 minuter kvar till julafton,.jippie!
Jag är egentligen för trött för att vara uppe till tolvslaget, men vad gör man inte?
Imorgon förmiddag vid elva ska vi hem till mina plastsyskons pappa med familj och fira (våra föräldrar är väldigt bra kompisar). Efter det ska vi hem till min farmor och farfar, där hela tjocka släkten ska fira jul tillsammans.
Nu måste jag springa och ringa till min vän Jessica, förra året snackade vi i telefonen med varandra över tolvslaget och vi ska nu göra det till en årlig tradition!
Ha en jätte mysig julafton, hoppas ni får allt som står på eran önskelista!

image143

Kommentarer
Postat av: J oohannaa

iih julafton nu =) om man tänker klockslaget (a)
God jul påre :D

2007-12-24 @ 00:09:57
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: schara

svar: tack fanny :)

2007-12-24 @ 00:25:42
URL: http://scharadenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0