Sista inlägget tvåtusensju

Hellu!
Nu är det äntligen nyårsafton och slutet är nära, iallafall slutet på 2007. Dagen till ära är jag super förkyld och lite halv trött. Jag hade tänkt vara uppe länge igårkväll så att ja skulle sova halva dagen och vara pigg ikväll men så blev inte fallet, jag låg vaken länge men ja kunde inte somna. Slutligen vid ungefär tre på natten så kom John Blund och stängde mina ögon, Jag vaknade med en svullen halls och igentäppt näsa men de värsta var att klockan bara var nio. Jag försökte somna om men det gick helt enkelt inte, jag placerade mig i soffan och slog på  tv:n istället. Efter någon halvtimme började jag kolla på The Holiday som mamma hyrt. Jag har sett den förut men den är fortfarande lika bra. Vi käkade fukost och gjorde oss redo för korvgrillning, inväntade våra gäster som kom vid två. Vi gick tvärs över vägen till golfbanans grillplats där vi grillade korv till lunch, och om jag ska vara ärlig så hamnade det nog fler korvar i grillen än i våra magar. När vi kom hem så var det sing star och guitar hero som gällde. Jag tröttnade ganska snabbt och placerade mig framför MTV som visar topp 100 från 2007 (enligt deras åsikt) och jag måste säga att jag blev förvånad när superhitten apologize bara kom på 35:e plats. Jag sitter nu  i köket och lyssnar på när de vuxna lagar mat (eller iallfall marioteten lagar mat och vissa andra e bara ivägen, jag nämner inga namn men ja tror alla i min närhet vet vem ja syftar på). Killarna är redan i fullgång med att sjuta raketer, hoppas att det blir några över till mig sen.
image173
Ha en trevlig nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: T`

Hoppas du får ett gott nytt år :D

2008-01-01 @ 23:09:27
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: tackar(:
åh den filmen är så grymt bra, jga älskar den.
ha en fin kväll(:

2008-01-04 @ 19:00:51
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: fnissfia

The holiday är en super bra film!:) Och jag tycker om skådespelarna! Ha det bra!

2008-01-05 @ 22:34:08
URL: http://fnissfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0