snabbis

Hej!
Dagen har inte vart någon hörjdar dag för mig, jag sov nästan inget på hela natten, vacknade upp och kräktes så det var bara att stanna hemma och till råga på allt så har det regnat non stop hela dagen. Jag har inte gjort något alls förutom att läsa skvaller tidningar och kolla på gammla serier och filmer på tv. På eftermiddagen började repriser av idol utagningarna och när dom var i göteborg så fick man se killen som typ hade agritions problem och sprang omkring och skrek "Jag pissa på dom" och det är himmla komiskt för det är ett utryck som jag och min vän Jessica använder dagligen. När avsnittet från malmö ko mså blev jag aldeles chockad, jag kännde inte ens igen amanda, hon såg så anorlunda ut. Efter några av idol avsnitten insåg jag att jag var tvungen att börja packa eftersom min mamma ska komma och hämta mig idag så att jag kan bo hos henne en vecka. Nu håller jag tummarna för att mirakulöst tillfriskna så att ja kan gå iskolan imorgon, man missar så mycket när man är sjuk.
Hoppas eran dag har vart bättre än min!
see ya

image136
Bara älskar bilden


Kommentarer
Postat av: FRÖKENMOBERG

sjukt härrlig bild!

2007-12-03 @ 19:45:20
URL: http://www.frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Anonym

nån sony reklam om jag inte missminner mig men otroligt schysst och färgsprakande bild

2007-12-04 @ 07:26:33
Postat av: Joohannaa

jag älskar den me =)

2007-12-04 @ 16:20:21
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0