Sööööööööööööööndag

Hello!
I dag pallade jag mig ur sängen vi 9.00, motvilligt såklart. jag åkte därefter åkte ja till knivstad där min morbror, moster och lilla kusin bor. Jag busade med min supersöta kusin gustav, hän är bara 14 månader men otroligt charmig. efter det åkte jag hem igen och bara slappade. om några timmar ska jag gå upp på min fotbollsträning men idag är de inte fotboll som gäller utan kickboxning, de ska komma någon utifrån och lära oss så det kommer bli jätte kul. Jag kanske är grym på kickboxning och blir profs (eller inte).
ha en bra söndag kväll!

Kickboxning
(klicka för att förstora bilden)


Jag och min super söta kusin Gustav
(klicka för att förstora bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0