this is my cool and i cant take it off

TJENA MITTBENA!
Dagen har vart mkt händelserik, Jag vaknade hos Sofie (vilket är logiskt eftersom det var där jag somnade). Några timmar efter vi vaknat så kom Nygren och Alex och joinade oss framför tv:n. Mellan platttäjnger, ögonskuggor och mascaror var det TheVoice tv som gällde. Vid fyra pallade vi oss upp till karby, Jag drog hem och tog en dusch sedan mötte jag upp dom andra på "gården" för att käka nyårsmiddag. jag var kvar på gården till ungefär halv tio de var inge vidare drag där. Jag gick sedan hem. Snart ska jag kolla på någon bra film.
imorgon slänger jag in  några bilder från singstar 7 buzz kvällen.
image160
Simona som är VJ på the voice tv ser alltid bra ut, hon är inspirerande. Jag gillar henne inte bara för sin goda smak när det gäller kläder utan också föra att hon är sig själv, hon är ingen supersmal bimbo som försöker se smal ut, nej hon är en normalstor tjej som har lite kätt på kroppen.
 Jag diggar henne, gör ni?

Ha en bra kväll!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: paulina.

Vet inte vem det är så kan inget säga.

2007-12-28 @ 23:20:56
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: ICKA

det har du rätt i. hon är grymt söt :)

2008-01-07 @ 17:37:28
URL: http://icka.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0