Nästan Jul

Hej hej ! Jag ber om ursäkt för att jag bloggat väldigt lite men ja har så mycket i skolan och då hinner man helt enkelt inte. Jag tänker inte lova att jag ska bli bättre på att blogga men ja kan säga att jag kommer att blogga lite då och då, när jag har tid.

I lördags var det exakt en månad kvar till jul (24/11) och passande så var jag i norrtälje för att shoppa och fika med Jessica. Jag inhandlade stolt årets första julklapp, den köpte jag till min pappa, det känns skönt att iallafall ha avklarat en julklapp redan. förutom julklappen förjde en tunika, en kofta, sockor, knästrumper och en jätte mysig peakjacka med mig hem.

Idag har jag bara gått iskolan till 11, fast den sista timmen mellan 10 och elva så kickade jag fotboll i klänning och stövlar. När klockan äntligen blev elva så pallade vi oss till matsalen och efter det gick vi till skolans idrottshall för att plojja lite innan vi skulle börja spelafotbollsturnering. Dagens motståndare skulle ha vart Begtorp och prolympia men prolympias tjejer backade ur så vi fick spela tre matcher mot samma lag. Killarna däremot delade upp sig i två lag så dom fick spela två matcher var mot bergtorp och prolympia plus en mot de andra karbylaget. Matcherna gick dåligt men de var kul ändå. Efter det flyttade jag till min pappa så nu borde jag börja packa upp alla mina saker (suck).
image131
Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: SANDRA

älskar julen :D

2007-11-26 @ 21:07:36
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0