Sista lovdagen

Hello!
Jag e ledsen att jag inte bloggade något igår kväll eller i morse men jag har tillbringat all tid som gått efter bion hos Ramströms. Igår såg vi Shrek den tredje och jag tyckte att den var helt okej, lite förutsägelsebar men så e det ju med barnfilmer. Efter bion gick vi till den gyllenemåsen och tog en glass. Efter det spenderade vi lite tid åt att traska omkring i centrumet (trots att det var stängt överallt). Vi tog bussen hem till Brottby vid sju och efter det  gick vi hem till mig och hämtade lite sovgrejer och efter det bar det av hem till Ramströms där vi spenderade de mästa av tiden framför datorn. Vi sov till 12 och gick sedan upp och käkade frukost. Sen kom Madelene på idén att gå ut på åkern (dom har en jätte stor nyklippt åker bakom sitt hus) och spela fotboll och jag och jessica nappade på Idén direkt. När Madelene skulle gå till  boden som dom har på tomten för att hämta en fotboll så slog  hon upp dörren rakt på tån så att det började blöda. Jag och jessica fick börja spela utan henne, sedan när hon äntligen kommer och ska vara med så ramlar hon och gör illa tummen, det var helt enkelt inte hennes dag så hon gav upp och gick in igen. Jag och Jessica fortsatte ett tag och det var faktist riktigt kul, men sen blev det kallt så vi gick in och kort efter det åkte jag hem. Nu sitter jag bara här hemma och väntar på att den där gudvarkulattplugga kännslan ska komma, tror ni att den någonsin kommer komma? Men snart lär jag bli tvungen att börja plugga iallfall, skolan börjar ju imorgon och det vore ju trevligt att ligga lite före för en gångs skull. Hur har eran dag vart? ser ni fram imot skolan imorgon?


Lite bilder från gårdagen.
(klickar för att förstora bilderna)



Ha en mysig Söndag!


Kommentarer
Postat av: schara

svar: men var tar dom vägen då?

2007-11-04 @ 15:44:04
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Karin

jag älskar den också:)
trevliga bilder!

2007-11-04 @ 15:54:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: heddanz

fina bilder fanny :)

2007-11-04 @ 19:16:43
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0