:)

Nu har bloggen haft semester under större delen av sommaren och jag tycker att det är dags att börja blogga igen. Sen sist jag skrev så har jag hunnit bila i europa i tre veckor och spenderat några hrlger på malins land.

Igår sa alla på radion att det var vår sista fina sommar dag, jag trodde dom inte men det verkar som om dom kanske hade rätt, vad tror ni? igår var det varmt och solen sken, idag är det mulet och regnar oavbrutet. Give me sun! Idag har jag hunnit med att gå på Jennifer och Saras konfirmation, riktigt kul faktiskt de e nog inte många som sppelar adam tenstas hit "my cool" i kyrkan under sin redovisning. Ikväll e det kräftskiva med the family som gäller. Imorgon är det match med damlaget som gäller, klockan fyra på ip för er som vill titta. Nej nu ska jag gå och dra på mig raggsockor, jag fryser !

Fannys Väderprognos
igår:

pappa och jag badar

Idag:


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0